Понад 400 російських туристів 24 серпня не змогли відлетіти з Шарм-ель-Шейха (Єгипет) до Москви рейсом Red Wings WZ5084. Пасажирів попросили залишити борт літака вже після посадки до нього. Один із росіян повідомив, що його та інших громадян країни-агресорки близько 7 години тримали в аеропорту, а потім поселили в готель “без води, рушників та людського ставлення”. news.obozrevatel.com
Чоловік поскаржився, що серед співробітників переважали русофобські настрої, а в готелі не було “все включено”. Такий коментар пролунав в інтерв’ю виданню Mash.
Росіяни мали вилетіти з Шарм-ель-Шейха о 12:45 за місцевим часом, проте за підсумками вони просто просиділи в будівлі аеропорту, де їм нібито не представили воду та їжу, до 7 вечора.
Незабаром російських туристів відправили до готелю, однак і там вони залишилися незадоволені. Зокрема, не сподобалося росіянам відсутність комплексу послуг All inclusive.
“У готелі, куди нас поселили, відбуваються крадіжки, русофобські настрої, не “все включено”, рушників у деяких немає, води немає, нормальний сервіс і ставлення теж відсутні”, – висловився один з відпочиваючих.
Як наголосила юристка Марія Чапіковська у коментарі виданню TourDom.ru, такі претензії не є обґрунтованими.
“Вимог до об’єкта розміщення в подібному випадку не існує, умови повинні бути придатними для проживання та безпечними”, – зазначила Марія.
Поскаржився росіянин і на те, що через затримку рейсів у нього та багатьох інших його співвітчизників згоріли квитки на стикувальні рейси до своїх міст із Москви.
“Кажуть, що ніхто ні за що відповідальності не несе, що це наші проблеми”, – засмучено констатував чоловік.
Агентство новин “Москва” пізніше повідомило, що 25 серпня о 20:05 за місцевим часом туристи таки вилетіли з Єгипту.